Tuntiopetusta musiikin ystäville Kuopiossa

Etsitkö lapsellesi pianonsoitonopettajaa vai oletko itse innostunut musiikista ja haluaisit aloittaa uuden harrastuksen sen parissa?

Jos vastasit kyllä, niin ota minuun rohkeasti yhteyttä. Olet sitten vasta-alkaja tai pidempään pianonsoittoa harrastanut, nuori tai jo hieman varttuneempi tallustaja, olet lämpimästi tervetullut tunneilleni.

Pidän soittotunnit yhdessä sovittuna ajankohtana Kuopion keskustassa osoitteessa Vuorikatu 16 C. Tarjoan ammattitaitoista ja innostavaa pianonsoiton opetusta kaiken ikäisille. Opetan klassista pianonsoittoa alkeista edistyneemmillekin sekä vapaasäestyksen alkeita. Opetustyylini on oppilaslähtöistä ja se tapahtuu opiskelijan omien tavoitteiden mukaisesti. Tavoitteenani on aina sopia yhdessä oppilaan kanssa hänen mieltymyksiinsä sopivat tuntisisällöt ja motivoida jokaista etenemään hänelle sopivaan tahtiin.

Hinnaston näet sivun alalaidassa.

Tehkäämme yhdessä unelmista totta. Ota rohkeasti yhteyttä jo tänään ja tule ilmaiselle tutustumiskäynnille.

Tartu rohkeasti vaikeaankin tehtävään niin huomaat voimiesi kasvavan.
— Jean Sibelius

Hinnasto 1.9.2024 alkaen

• 30 min - 36€

• 45 min - 50€

• 60 min - 61€

Tunnit ovat kerran viikossa. Ensimmäinen tutustumiskäynti on ilmainen.